Fornøyde kunder er gull
Det er viktig for oss at du som kunde er fornøyd med samarbeidet med oss i OMR. At du blant annet opplever at vi leverer som avtalt, at du opplever deg sett, hørt og godt ivaretatt og at samarbeidet med oss glir fint, er avgjørende. Videre at du vet at når du har behov for det kan du få god rådgivning på ulike områder. Kort sagt at du som kunde opplever oss som nyttige og viktige for deg og at du trives med å samarbeide med oss.
Et tegn på at man er fornøyd, er gjerne at man vil anbefale noen eller noe til andre. Vi spør dere: I hvilken grad vil du anbefale OM Regnskap til andre? Svaralternativene er fra 1-10 der 10 er best. Vi håper på høy score, men vil også veldig gjerne vite om det er andre ting dere vil si til oss. Det kan dere, hvis dere vil, gjøre i eget fritekstfelt. Det kan for eksempel være ting vi kan forbedre oss på, tjenester dere savner eller ting dere er fornøyde med.
Du får spørreundersøkelsen med 1 spørsmål på mail og vi håper du tar ett par sekunder og svarer på det.
Tusen takk til dere som svarer!