Cookies

Vi bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innhold og gi deg en bedre brukeropplevelse.

Nyheter

Ny kompensasjonsordning

Ordningen forlenges stadig og gjelder foreløpig for september 2020 og ut april 2021, og vil dekke andel av samme faste kostnader som forrige ordning gjorde.

Søknad gjøres nå tomånedlig, og for september-oktober og november-desember er søknadsportalen åpen fra 18. januar til 14. mars. Søknad for januar-februar kan sendes inn fra medio mars.

For at man skal kunne komme inn under ordningen må man ha hatt en omsetningsreduksjon på 30% sammenlignet med samme periode i fjor. 

Nytt i forhold til forrige søknad er at regnskapsfører/revisor må godkjenne søknaden i forkant, og denne kostnaden vil i stor grad bli direkte dekket.

Se her for mer informasjon og ta kontakt med oss om vi skal hjelpe dere. 

Har du spørsmål om stillingen?

Ta kontakt med daglig leder Vibeke Sørensen om du har spørsmål om stillingen.

Bli kunde hos oss

Vi anbefaler gjerne både skybaserte regnskapsløsninger og ulike måter vi kan samarbeide på, basert på din bedrift og hvilke behov du har. Svar oss på noen få spørsmål om bedriften, og få et uforpliktende tilbud. Eller kontakt oss og avtal et gratis rådgivningsmøte.