Cookies

Vi bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innhold og gi deg en bedre brukeropplevelse.

Smart regnskap, helt enkelt

Få en forenklet hverdag med effektive løsninger og løpende prosjektoversikt.

Regnskap i skyen

Få full oversikt med daglig oppdatert regnskap. Du får større forståelse og eierskap til dine resultater og din drift med skybasert regnskap.

Smarte integrasjoner

Vi har en skreddersydd løsning for deg som integreres med banken, betalingsløsninger og smarte bransjemoduler for en effektiv hverdag.

Effektive løsninger

Effektive løsninger er kostnadseffektivt. Med smarte digitale løsninger og automatiseringer reduseres tidsbruken.

Bruk tiden der du er best

Vi har verktøyene dere trenger, og vet hvordan disse utnyttes effektivt. Vi benytter ulike regnskapssystemer og kan sammen finne den beste løsningen for deg og din virksomhet. Dere kan velge hvor mye dere vil gjøre selv og hva dere ønsker at vi skal gjøre for dere. Dette kan variere og endre seg etter behov.

  • Regnskap i skybaserte systemer som Tripletex og Visma eAccounting
  • Prosjektregnskap som alltid har oppdatert prosjektstatus
  • Full kontroll med alt på ett sted
  • Timeregistrering, fakturering, lønn, innkjøp, reiseregninger og utlegg 
  • Integrasjoner mot både bank og Altinn

Vi planla en periode med stor vekst og høy utviklingstakt. I slike faser er det lett å miste litt oversikt og kontroll på kostnadssiden og totaløkonomien i virksomheten. Her var OM Regnskap en helt avgjørende samarbeidspartner for oss, med sin erfaring og kompetanse.

Einar Tollaksvik, Saga Subsea
Les kundehistorie

Kom i gang i dag

Det er ikke så vanskelig å bytte regnskapsfører som en kanskje tror. Kontakt oss for et tilbud, så hjelper vi deg i gang med nytt regnskapssystem, tilpasset dine behov.

Pakke 1

Liten

0-2 ansatte

Inkluderer følgende:
Systemer
  • Tripletex
  • Integrasjon mot kasse og bank
Tjenester
  • Kontroll og avstemming
  • Opplæring og support
  • Hjelpevideoer
Fra 1 990,-
/per mnd*
*Oppstartskostnad fra 6 000,-
Pakke 2

Medium

3-10 ansatte

Inkluderer følgende:
Systemer
  • Tripletex
  • Integrasjon mot kasse og bank
Tjenester
  • Kontroll og avstemming
  • Opplæring og support
  • Hjelpevideoer
Fra 2 990,-
/per mnd*
*Oppstartskostnad fra 6 000,-
Pakke 3

Vekst

11+ ansatte

Inkluderer følgende:
Systemer
  • Tripletex
  • Integrasjon mot kasse og bank
Tjenester
  • Kontroll og avstemming
  • Opplæring og support
  • Hjelpevideoer
Fra 6 990,-
/per mnd*
*Oppstartskostnad fra 8 000,-

Pris årsoppgjør:  Enkeltpersonforetak: kr 5 000,- / Aksjeselskap: kr 7 000,-

Ofte stilte spørsmål

Når utbetales i feriepenger?
Bør jeg føre regnskapet selv?
Hva er oppbevaringstiden for bilag?
Hvor mye kan man gi i gaver til ansatte?